شکلات تلخ 80 درصد روشن _ 85 گرمRoshen

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ناموجود
شناسه محصول: 4823077632570

۹۰,۰۰۰ تومان

۹۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

محصولات مرتبط

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

شکلات تلخ 80 درصد روشن _ 85 گرم

شکلات روشن تلخ 80 درصد 85 گرم یک شکلات خوشمزه و خوشنام می باشد، که طرفداران زیادی دارد و بسیار پرفروش است. این شکلات به شکل مستطیلی می باشد که به راحتی قابل تقسیم است. دارای مزه و طعم فوق العاده شکلات تلخ 80 درصد کاکائو است و یک انتخاب مناسب می باشد. شکلات تلخ روشن یکی از خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ برای دورهمی ها محسوب می‌شود، این محصول بسیار خوش مزه و فوق العاده است.

شکلات روشن تلخ 80 درصد کاکائو دارای مزه فوق العاده و طعم بی نظیری است. انواع ویتامین‌ ها را دارد و یکی از خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ برای کودکان و بزرگسالان محسوب می‌شود. صادر کننده مجوز این شکلات سازمان غذا و دارو می باشد. یک محصول دوست داشتنی و بسیار فوق العاده است، که دارای یک طعم استثنایی می باشد و تقریبا مورد پسند همه ذائقه ها قرار می گیرد.

این شکلات خوشمزه در بسته بندی های 85 گرمی کاملا بهداشتی موجود می باشد. می توانید آن را با طعم دوست داشتنی خود، در محل کار به عنوان میان وعده همراه با انواع نوشیدنی گرم و سرد با به میل خود نوش جان کنید.

شما می‌توانید شکلات روشن تلخ 80 درصد 85 گرم را به راحتی در کابینت های آشپزخانه تان و یا محل کارتان قرار دهید. این محصول را حتی می توانید در محل کار، مسافرت، در منزل، پارک و… همراه داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید.

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
کیفیت نسبت به قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش