ماسک مو تقویت کننده حاوی شیر الاغ سولکس _ 500 میلیSolex

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 8682511151949

۱۵۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ماسک مو تقویت کننده حاوی شیر الاغ سولکس _ 500 میلی

ماسک مو تقویت کننده حاوی شیر الاغ سولکس Solex

ماسک مو تقویت کننده حاوی شیر الاغ سولکس Solex با فرمول خاص خود از طول تا انتهای موهای شما مراقبت می کند. به بازگرداندن درخشش موهای خشک و آسیب دیده شما کمک می کند. موهای شما را درخشان و شاداب می کند.

مشخصات ماسک مو

  • حجم : 500 میلی لیتر
  • کشور سازنده : ترکیه
  • بازگرداندن درخشش موها
  • تقویت کننده مو
  • حاوی شیر الاغ

پروتئین های شیر الاغ موجود در صابون شیر الاغ می تواند به شما کمک کند موهای درخشان و سالم تری داشته باشید . شیر الاغ حاوی کازئین و پروتئین آب پنیر است که برای رشد موی سالم بسیار مفید است . پروتئین های شیر الاغ نقش مهمی در ضخیم تر و سالم تر کردن موها دارند.

در سال های اخیر، شیر الاغ در حمام به یک امر ضروری تبدیل شده است. اگر زیاد درباره آن صحبت می شود به این دلیل است که فواید متعددی در زیبایی و سلامتی دارد. در واقع، شیر الاغ یک ماده فعال هزار ساله با خواص مغذی، بازسازی کننده و ضد پیری است.

از دوران باستان مشهور است، راز واقعی جوانی ابدی است که قادر به تنظیم مشکلات پوستی است. در صابون، شامپو، کرم … شیر الاغ به هر شکلی وجود دارد! با این حال، برای بهره مندی از فضایل بیشمار آن، انتخاب خوب آن ضروری است. مهمتر از همه، غنای اجدادی شیر الاغ و فواید آن را دوباره کشف کنید.

منشا شیر الاغ
شیر الاغ شیری است که الاغ ماده می دهد. هزاران سال است که مورد استفاده قرار گرفته است. در زمان مصریان، شیر الاغ در بسیاری از صابون ها و نوشیدنی ها یافت می شد. آیا یادتان هست که کلئوپاترا در یک حمام شیر 700 الاغ حمام کرد؟ شیر الاغ برای التیام دردهای روزمره توصیه می شد: زخم، درد مفاصل، سوء هاضمه… برای رومی ها شیر الاغ یک نوشیدنی لوکس بود! بقراط آن را برای مسمومیت و مسمومیت توصیه می کرد

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
کیفیت نسبت به قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش