شکلات اتی کارام تلخ 54 درصد با مغز پسته _ 60 گرمEti Karam Bitter 54%

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

۷۰,۰۰۰ تومان

ویژگی های محصول
  • وزن بسته بندی 60 گرم
  • طعم شکلات با مغز پسته
  • محصول کشور ترکیه
  • برند اتی کارام (Eti Karam)
  • + موارد بیشتر - بستن

محصولات مرتبط

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

شکلات اتی کارام تلخ 54 درصد با مغز پسته _ 60 گرم

شکلات اتی کارام تلخ 54 درصد با تکه های پسته 60 گرم یک شکلات خوشمزه و خوشنام می باشد، این شکلات به راحتی قابل تقسیم است. دارای مزه و طعم فوق العاده ای است و یک انتخاب مناسب می باشد. همچنین این محصول طرفداران زیادی دارد. شکلات اتی کارام یکی از خوراکی های خوشمزه و لذیذ برای دورهمی ها محسوب می‌شود، این محصول بسیار خوش مزه و فوق العاده است.
شکلات اتی کارم دارای مزه فوق العاده و دارای انواع ویتامین‌ ها می باشد و یکی از خوراکی های خوشمزه و لذیذ برای کودکان و بزرگسالان محسوب می‌شود، صادر کننده مجوز این شکلات سازمان غذا و دارو می باشد. یک شکلات دوست داشتنی و بسیار فوق العاده است، که دارای یک طعم استثنایی می باشد، که تقریبا مورد پسند همه ذائقه ها قرار می گیرد.
این شکلات خوشمزه در بسته بندی های 60 گرمی کاملا بهداشتی و سالم موجود می باشد. می توانید آن را با طعم دوست داشتنی، در محل کار به عنوان میان وعده همراه با انواع نوشیدنی های گرم و سرد به میل خود نوش جان کنید.
شما می‌توانید شکلات اتی کارام تلخ 54 درصد با تکه های پسته 60 گرم را به راحتی در کابینت های آشپزخانه تان و یا محل کارتان قرار دهید. این محصول را حتی می توانید در محل کار، مسافرت، در منزل، پارک و… همراه داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید. برای سفارش این محصول به سایت آدا مارکت مراجعه کنید و علاوه بر انواع شکلات های مختلف دیگر محصولات ما را در تنوع بالا مشاهده و انتخاب کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
وزن 60 گرم
نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
کیفیت نسبت به قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش