شکلات صبحانه نوتلا آلمان _ 450 گرمی

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

۳۱۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

شکلات صبحانه نوتلا آلمان _ 450 گرمی

شکلات صبحانه نوتلا Nutella

شکلات های صبحانه در معنای بهتر کرم کاکائو صبحانه هستند و معمولا از پودر کاکائو و شکر تشکیل می شوند. هر روز صبح خوردن یک لقمه نان به همراه کره و این شکلات های صبحانه به عنوان وعده ای خاص در زندگی برخی از ما جا افتاده است و بیشتر کودکان از این روش استفاده می کنند. طعم خوب و لذت بخش کاکائو باعث می شود تا شما اشتهای بیشتری برای خوردن مهمترین وعده غذایی بدست آورید. در ادامه یکی از بزرگترین و معروف ترین برند های شکلات صبحانه، یعنی شکلات صبحانه نوتلا Nutella را معرفی می کنیم

شکلات صبحانه نوتلا

کمتر کسی است که نام نوتلا به گوشش نخورده باشد. «نوتلا» نام تجاری محصولی است که یک شرکت ایتالیایی به نام «فررو» آن را تولید کرده و در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین محصولات مربوط به صبحانه تبدیل شده است. شکلات صبحانه‌ی نوتلا مدتی به نماد یک صبحانه‌ی لوکس و عالی تبدیل شد و در بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرد. باید بدانید که شکلات فندقی نوتلا یک خوراکی پرکالری محسوب می‌شود.

شکلات فندقی نوتلا فقط مخصوص صبحانه نیست و با آن نوشیدنی‌‌ های گرم و سرد و انواع کیک‌ها و کوکی‌ ها را درست می‌کنند. شما هم می‌توانید به شکل‌های مختلف، شکلات صبحانه‌ی نوتلا را مصرف کنید. این محصول پرطرفدار به دلیل طعم فندق و شکلات، با ذائقه‌ بسیاری از افراد جور است. برای تهیه دیگر محصولات غذایی به وبسایت آدا مارکت مراجعه کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
کیفیت نسبت به قیمت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش